neděle 7. června 2015

Spartan Race Litovel 6. 6. 2015

Zdravím :)

Jak už asi víte, včera proběhl Spartan Sprint v Litovli. Počasí bylo opravdu luxusní, atmosféra na jedničku, vody bylo haba děj a bahenní lázně jsme si všichni užili :D O Spartan Race jsem psala tady.

Dokonce jsem zahlédla i blogerky, které ráda sleduju :) Markétku z Eat run love a Monču z Food inspiration

Den předem jsem si šla lehce zaběhat. Večer nachystat jídlo na celý den a šlo se odpočívat. Vyjížděli jsme ráno asi po 7 hodině, aby jsme už v 9 byli na místě a já v 10:30 mohla stát na startu. Cesta byla v pohodě. Hned po příjezdu jsem se šla zaregistrovat a pomalu se nachystat na závod. Hodinu před závodem jsem si dala moji oblíbenou odlehčenou kašičku na posílení a těsně před závodem BCAA :D. 
Ranní kašička před odjezdem :)


Před každou vlnou probíhala společná rozcvička spolu s DJ. Takže jsem 10 minut před závodem naklusala na rozcvičku. Po zábavném rozcvičení jsme se všichni rozmístili na startu a čekali na 10:30. Společně se odpočítali poslední sekundy a šlo se na věc!
Začali jsme lehce - proskakování pneumatik, přelezení balíků slámy, podlézt zeď...To byla zatím taková rozehřívačka. Běželi jsme loukou a následovala dřevěná vysoká zeď. Pro holky tam byli stupínky, takže jsem toho hned využila, protože bych tam byla ještě teď :D 

Cestou jsme prolezli potok, přeplavali říčku a následoval monkey bar (ručkovaní). To jsem zvládla v pohodě. Dostali jsme se k lesu a úkoly bylo podle našeho startovního čísla si zapamatovat jedno jméno a k tomu 4 číslice. To jsme si museli celou cestu pamatovat. 

Běh lesem byl nekonečně dlouhý. Asi v polovině další překvapení v podobě ručkovaní na bradlech. Taky úspěšně pokořeno. Hned za tim byla občerstvovací stanice. Pokračovali jsme lesem, mezitím nějaké to plazení se pod ostnatým drátem v bažince, a dostali jsme se až na louku. Opět třešnička - přejít kůly. Ze začátku už jsem se viděla, jak dělám trestné angličáky, ale došla jsem na způsob jak to úspěšně zvládnout. No a tak jsem nějak unikla dalším angličákům :D 

Dorazila jsem ke stanovišti, kde dávali další vodu. Takže doplnit tekutiny a hurá do toho. Pár metrů od stanice jsem musela říct jméno se čtyřmi čísly, naštěstí jsem si to pamatovala :D Takže me minuly další angličáky :) Pár lidí kolem dělalo tresty, protože si to nepamatovali. No, tak naštěstí to nebyl můj případ :)

Z louky zpět do lesa, střídající se potok, řeka, bláto .. a pořád dokola :) A zase les, voda, řeka, bláto, louka, překážka - lezecká stěna. Splněno.
Opět z lesa ven a další překážka - hod oštěpem. Tak v tomto případě jsem si všimla až tak moc nevěřila :D V hlavě mi znovu proběhlo 30 angličáků. Hodila jsem oštěp a ....on tam držel!!! Díky Bohu!!

Krátký běh lesem a najednou minimalně půl kilometrové brodění se řekou. No ohromné osvěžení. Po zdolání řeky další úkol - vyšplhat po laňě. Hodiny tělocviku jsou přece jenom k něčemu dobré :D Splněno. 

Byla jsem plná energie, když jsem před sebou viděla posledních pár překážek. Podplavat zeď, vylézt s pomocí lana na šikmou zeď, stáhnout pytel s pískem a proplazit se pod ostnatým drátem v blátě. A teď to nastalo! Největší vlna energie po spatření ohně! Přeskočila jsem oheň a šla si pro zaslouženou medaili. Jupí! V cíli jsem se objevila s časem 1h 10 minut. 



Takže, žádné angličáky jsem nedělala! Nejspíš při mě stál sám Bůh. Do závodu jsem šla s cílem úspěšně doběhnout a nedělat angličáky u každé překážky :D Nešlo mi o umístění. Ale když jsem se podívala na výsledky, byla jsem moc šťastná. Umístila jsem se na 13. místě z 1 000 závodnic v kategorii Open ženy a obsadila jsem 2. místo v kategorii Open ženy jednotlivci (závodníci bez týmu). Oh, ten krásný pocit :D 

Trasa byla dlouhá asi okolo 9km, takže pohoda :) Během závodu mě nepostihla žádná krize ani křeč, za co jsem moc ráda. V tom horku voda nebyla vůbec studená, proste suprovní. 

Na podzim se chystám na Spartan Super a možná na Spartan Beast! S kým se potkám? :) 

6 komentářů:

  1. Jsi skvělá! :)
    Já jsem padala z čeho se dalo, a o správným hodu oštěpem jsem si taky mohla nechat jen zdát!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No, ještě před startem mě popadaly myšlenky typu - hlavně nepadej na každé překážce :D a vyklubalo se z toho nula nula nic angličáků a oštěp držel :D
      Jinak bežela jsi o 1 vlnu zamnou :)

      Vymazat
  2. Vendy moc gratuluju!!! To je super výsledek a žádné angličáky... Respekt 😊

    OdpovědětVymazat
  3. teda, super výsledek :) velká gratulace :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji, vážím si toho :)

    OdpovědětVymazat