sobota 2. května 2015

Pár "důležitých" informací o mně

Krásnou sobotu :)

Ráno pršelo a myslela jsem si, že dnes bude celý den zamračeno. Ale ono krásně vysvitlo sluníčko a je krásně, takže hurá ven!
Ráno jsem si přivstala a na lačno jsem provedla HIIT. V některém jiném článku vám popíšu, o co vlastně jde a jak to u mě probíhá. Poté následovala snídaně, na kterou jsem se moc těšila. Miluji rána, protože je předemnou celý nový den :) 

Rozhodla jsem se, že sesmolím pár informací o mně, když už můj blog pár čtenářů čtě :) Ale opravdu jen pár :D
Něco na motivaci :)

Mé křestní jméno je Vendula. Narodila jsem se před 15 lety ve Zlínském kraji, kde žiji dodnes. Po dokončení základní školy se chystám na gymnázium. Zajímám se o fitness, posilování, lidské tělo, zdravý životní styl, běh a mnoho dalšího.
Odmalička miluji sport, bez kterého si nedokážu život představit. Asi 7 let jsem hrála fotbal, ale minulý rok jsem s ním skončila. Jedním důvodem byly zdravotní problémy. Už dlouho před tím jsem doma jen tak posilovala, protože mě to prostě bavilo. Chtěla jsem se tomu věnovat víc a víc. No, a tak jsem u toho taky skončila :D 
Někdy jsem hyperaktivní, někdy zase podezřele klidná. Spíše sangvinik :) 
Ve volných chvílích také ráda čtu. Důležitá informace

Miluji také běh, který mě naplňuje stejně jako fitness a vše kolem toho. Vlastně ani nevím, jak jsem se k tomu dostala. Prostě jsem se jednoho dne rozhodla, že si zacvičím :) A už mi to zůstalo. Moje sny jsou takové, že bych se někdy chtěla postavit na pódium a soutěžit v kategorii bikini fitness nebo body fitness. Oboje mě moc láká :) No, tak uvidíme, co se mi v hlavě ještě zrodí :D
Ale mým aktuálním cílem je doběhnou Spartan Race, který je už za 35 dnů!!!! 35 dnů!!! Stašně se těším na tu atmosféru :) 

Blog jsem založila, protože chci do světa vytrubovat moje moudra a tak no :D Sem tam přidám něco o tom, jak jím, jak cvičím, nějaké informace o věcech týkajících se fitnessu a mnoho dalšího. Třeba i nějakou soutěž ;)


Něco málo co mám ráda kromě posilování a běhu?
  • Rána
  • Snídaně
  • Víkendy
  • Léto
  • Spánek nečekaně
  • Výzvy a soutěže


Pár mých bodů, kterými se řídím
  • Být spokojená sama se sebou
  • Mít se ráda
  • Pozitivní přistup k životu

PS: Jestli máte nějaké nápady na články, napiště mi to do komentářů, budu ráda :)
Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat