sobota 23. května 2015

Menší objednávka z Nutrinoid

Zdravím vás :)


U nás od rána prší, zamračeno, a tak jsem se rozhodla udělat článek o tom, co jsem zase kupovala. Maniak! 

Už jsem se dlouho neozvala, já vím, ale na Facebooku jsem aktivní pořád :) Kdyžtak mrkněte a dejte Like, budu moc ráda za podporu :) 
Je to doma :)

V neděli večer jsem se rozhodla objednat z oblíbeného obchodu Nutrinoid, odkud objednávám vždycky a jsem naprosto spokojená :)

Objednávka dorazila rychle, jako vždycky a v úterý ráno už u mě zvonila pošta a já jsem převzala balík. 

Tentokrát jsem neobjednávala žádné proteinové tyčinky, protože jich mám doma dost :D 
Raději jsem objednala věci, které opravdu potřebuji, například protein a BCAA. Dále na zkoušku nové příchutě kapek Flavdrops, proteinové karamelky FunnBar..
Jelikož jsem spotřebovala všechny zásoby syrupů od Walden Farm, došla jsem k závěru, že by nebylo na škodu ochutnat poměrně novinku na trhu - Zero Syrups od The Protein Works. Více níže :) 
K objednávce jsem jako vždycky dostala pár vzorečků, které mi udělaly radost. To se vždycky hodí :D 


Co jsem objednala?

Protein

Klasicky jsem objednala od výrobce MyProtein, protože mě nikdy nezklame svou kvalitou :) 
Tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet příchuť jahodový krém (Strawberry cream). Chutná skvěle, není přeslazený, krásně se rozpouští a moc nepění :) Jelikož jsem už měla vanilku a čokoládu-kokos, chtěla jsem vyzkoušet ovocnou příchuť a neudělala jsem špatně. Doporučuji :) 
Protein si ráda přidávám do ranních ovesných kaší, k svačině, do jogurtů nebo s ním dochucuji, když peču oblíbené ovesné koláče nebo brownie :) Jinak ho samozdřejmě používám po treninku.
MyProtein má na výber opravdu moc příchutí, nikdy si nemůžu vybrat a nejradši bych objednala úplně všechny nejlépe v 5kg balení. Skrblík! 
Už si brousím zuby na poměrné nové proteiny od The Protein Works, které lidé hodně chválí co se týče kvality a také přichutí, takže příště padně řada na ně :) 


BCAA

Druhá věc po proteinu, která nemůže doma chybět :D Vzala jsem asi po páté BCAA Prom-in Synergy. Vyzkoušela jsem už všechny příchutě, ale nejvíce mi sedl pomeranč, takže putoval do košíčku :) Jsou instantní, takže se rozpustí hned bez jakýchkoliv problémů. 
Článek o BCAA jsem již dříve psala zde. BCAA používám před každým treninkem za cílem ochránit svalovou hmotu. Nevím, jak je to možné, ale po vypití mě dokážou nakopnout. Takže pro mě je to ochrana svalové hmoty a nakopávač v jednom. To se vyplatí :D  
Synergy jsou zatím jediné BCAA, které mě oslovili, jak už svou cenou a také složením. Jsou opravdu super :) Ale příště už vezmu jiné, musím prozkoušet další :) Padly mi do oka od MyProteinu, tak je snad příště vezmu :)
Co se týče výdrže, tohle balení mi vydrží asi 2 měsíce a to je piju někdy i po treninku, pro zlepšení regenerace.

Kapky Flavdrops

Možná jste o nich už slyšeli, možná taky ne. Nejlepší na tom je, že FlavDrops neobsahují žádné kalorie, žádný cukr, žádné sacharidy a žádný tuk! Já je ráda používám do kaší, jogurtů nebo když peču nějaký zdravý koláč :)
Lahvičká má objem 50ml, takže to vyjde cca na 100 porcí. 10 kapek odpovídá asi 0,5ml. Stačí 7-10 kapek a jídlo je krásně ochucené. Jsem s nimi opravdu spokojená. Vydrží opravdu dlouho. Příchuť Toffe mám asi od února a pořád mám ještě polovinu lahvičky.
Objednala jsem přícuť Mocha a Banana. Mocha chutná jako kapučíno, spíše kávová příchuť. Nečekala jsem, že bude tak výborná. Zvolila jsem moc dobře :) Banán je taky luxusní, nechutná vůbec uměle a připomíná mi to opravdu banán :) 
Jinak doma mám ještě příchuť Toffe (karamel) a White Chocolate (bílá čokoláda). Obě jsou suprovní. Už si brousím zuby na další příchutě :D 


Zero syrup od The Protein Works

Dřívě jsem měla v oblibě bezkalorické syrupy od Walden Farm, s nimiž jsem dochucovala ovesné kašičky a různá jídla. Karamel a pancake syrup je od nich prostě top :) 
Teď už ale zpět k TPW. Na e-shopu je to poměrně novinka, takže jsem se rozhodla vyzkoušet, jestli se dají porovnat s Walden Farm. Objednala jsem třešnový, jelikož čokoláda ani pancake nebyli skladem. Dlouho jsem přemýšlela mezi jahodou a borůvkou, no nakonec jsem nevzala ani jednu a do košíku putovala třešeň. Po prvním ochutnání mě příjemně překvapil. Chuťově opravdu připomínají třešeň, není cítit žádná chemie a opravdu dokážou příjemně ochutit například jogurt nebo ovesnou kaši, kterou miluji :)
Láhvička má super dávkování. Něco jako když dávkujete kečup, nevím jak to mám přirovnat :D 
Příště je objednám znovu, protože jsem zvědavá na ostatní příchutě a třeba udělám článek, který bude o porovnání bezkalorických syrupů od TPW a od WF. Snad brzy :) 


FunnBar

Nejsem si jista, jestli někdo z vás už ochutnával proteinové karamelky. Já teda ano :) Na poprvé jsem měla příchuť pomeranč a byla jsem spokojena :) Připomínalo mi to sisinky z dětských let :) Když jsem jen tak náhodně hledala na internetu, zatím jsem nenašla jiný obchod, který by prodával tyto karamelky. Na zahraničních obchodech jsem zahlédla spoustu jiných příchutí, tak snad dorazí i k nám. Některé vypadaly opravdu skvěle :)
Obsahují poměrně hodně bílkovin, vlákníny a dá se říct žádný cukr.
Objednala jsem Tropical Berry a Caramel and Chocolate. Ani jednu z nich jsem zatím neochutnala, tak snad v nejbližší době bude příležitost :) Potom se ozvu na facebooku, jak chutnaly :) 
Pro ty, co počítají makra mám i nutriční hodnoty :) Na 50g (1 balení) obsahují 15g bílkovin, 20g sacharidů, z toho 10g vlákniny a 0g cukrů.

TPW Whey protein 80 I-SHAKE

Chtěla jsem konečně zkusit nějaký protein od TPW. Velké balení jsem kupovat nechtěla, protože proteinů mám doma mraky, tak jsem vzala alespoň 1 láhev :) V láhvi je 25g proteinu, což je 1 dávka. Jak už je u mě zvykem, nemohla jsem se rozhodnout, kterou příchuť si mám vybrat. Je tam tolik možností, které mě lákají. Nakonec vyhrála netradiční příchuť - Stracciatela, tak snad bude dobrá :) Ochutnám ji v nejbližší době, více informací bude na Facebooku :)


Závěr

S objednávkou jsem spokojena, už se těším na další :) Takové nákupy mi dokážou udělat velkou radost, protože něco dělám pro svoje tělo :)

P.S. Jak často objednáváte doplňky a co nejčastěji kupujete?

Hezký zbytek víkendu
Wendy

5 komentářů:

  1. Já proteiny nepoužívám, ale chtěla bych si pořídit nějaký levnější a dobrý na pečení, nevíš o nějakým? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím :) Je jich mnoho, ráda poradím :)
      http://www.nutrinoid.cz/syrovatkove/amix-whey-pure-fusion-75/ - Tady jsem měla příchuť vanilka a cookies cream. Obě jsou super :)

      http://www.nutrinoid.cz/suplementy/tpw-whey-protein-80/ - Tenhle protein je celkem nový na českém trhu, ale lidi si ho chválí a příchutí je taky mnoho :)

      http://www.nutrinoid.cz/proteiny/prom-in-essential-pure-cfm-80/ - Mám pistácii a je super :)

      http://www.nutrinoid.cz/proteiny/myprotein-impact-whey-protein/ - Tento protein je hodně známý a oblíbený :) Mám čokoláda-kokos, parádní chuť :) Chutná jako tyčinka bounty. Dále mám strawberry cream - taky hodně dobrá :)

      Všechny mají podobné složení, tak snad si vybereš :)

      Vymazat
    2. Kdyby jsi chtěla nějak poradit nebo s něčím pomoct, klidně se obrať na moji FB stránku :) www.facebook.com/wendylifts

      Vymazat
  2. "Tentokrát jsem neobjednávala žádné proteinové tyčinky, protože jich mám doma dost"
    Vzpomněla jsem si na sebe, jak musím kupovat proteinové tyčinky po pár kusech, protože kdybych jich měla zásobu, stejně je okamžitě sním :D

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, já jich mám doma mraky :D ale pomaličku to mizí :) Jaké máš nejradši? :)

    OdpovědětVymazat