sobota 18. dubna 2015

Objednávka suplementů

Krásný den!

Dneska se s váma podělím o moje přírustky do suplementační rodinky :D. Doplňky používám hlavně před treninkem, po treninku a rano do snídaní - protein.

Všechno jsem objednávala z e-shopu NUTRINOID. Okamžitě po registraci jsem se dostala do VIP cenové skupiny, což bylo milé. :) Jinak jsem spozorovala, že e-shop pořádá soutěže na Facebooku, takže jsem toho hned využila :D Všimla jsem si také nových výrobků od The Protein Works, takže přístě padne volba na ně :D 
Využila jsem slevového kupónu NUTRINOID100 se slevou 5%, což se taky hodí :D 

Jak získat VIP cenouvou skupinu?
Stačí se zaregistrovat na e-shopu a napsat email na info@nutrinoid.cz o žádost do VIP cenové skupiny. Jednoduché že? :)



Teď ale pojdme k mému nákupu. Objednala jsem dva proteiny, BCAA, mandlové máslo, ochucovadlo FlavDrops, kreatin, kloubní výživu a pár proteinových tyčinek :) Objednávka proběhla bez problému a velmi rychle, což mě překvapilo v porovnání s jinýmy e-shopy. Zboží dorazilo hned druhý den, což mě potěšilo. :) Po otevření jsem byla překvapená, našla jsem kromě objednaných věci i vzorky a časopisy zdarma - Maxim a svět ženy :D
Ale naskytl se i jeden zádrhel při platbě (asi chyba v programování webové stránky - nešla označit platba dobírkou), ale po oznámení chyby vedení e-schopu bylo všechno během pár minut v pořádku, takže jsem mohla hned objednávat.
Komunikace s vedením obchodu je perfektní, můžu potvrdit. Kdykoliv jsme měla nějaký doraz, ochotně mi odpověděli. :) 


Co jsem objednávala?
Proteiny
Dlouho jsem váhala, který protein nakonec vybrat. Vzala jsem pro jistotu dva, MyProtein Impact Whey a Prom-in Pure CFM 80. 

MyProtein- No, u příchutí jsem si nebyla jistá, kterou vzít, jelikož jsem měla dříve vanilku, která nebyla špatná, ale byla málo výrazná. Tak jsem nakonec vzala příchuť Chocolate Coconut (čokoláda-kokos).Chutná jako tyčinka Bounty, opravdu :D Sladký je tak akorát, složení perfektní, skvěle se rozpouští, nedělá hrudky, moc nepění, takže dávám za 1. Přidávám ho hodně do kaší, kterě mají kokosový nádech. 
Můžete koupit ZDE

Prom-in- Tady jsem taky váhala u příchutě, protože na výber bylo hned několik, které mě lákaly. Dříve jsem měla možnost ochutnat vanilku, která byla výborná. Ale vanilku jsem už nechtěla, chtělo to změnu. Přemýšlela jsem mezi brusinkou a pistácii. Nakonec padla volba na pistácii, která je fantastická. Doporučuji. Nechutná vůbec uměle, sladká je dost, rozpouští se skvěle, složení je ještě lepší, co víc si přát? :) 
Dorazil mi i vzorek brusinky, která chutná taktéž dobře, ale pistácie je lepší :) 
Můžete koupit ZDE





BCAA
S BCAA od Prom-inu mám dobré zkušenosti, takže šly do košíku jako první. Příchuť jsem vzala pomerančovou, jelikož jsem ji ještě neměla. Ostatní příchutě (meloun, malina, višeň) jsem měla, ale pomeranč mě oslovil nejvíce. Chuť je dobrá, nestěžuji si. BCAA jsou navíc obohaceny argininem a glutaminem, to se hodí :) Užívám 2 odměrky (10g) před treninkem 1 odměrku (5g) po treninku. Myslím, že fungují výborně. Vydrží mi tak 2 měsíce.
Nevím, jestli je to BCAA, ale jak kdyby mě nakopnou :D 
Můžete koupit ZDE


Mandlové máslo
Miláček na první ochutnání. Vzala jsem crunchy (s kousky mandlí), které krásně křupou :) Dávám ho často do kaší, kde chutná fantasticky. Opravdu stojí za ochutnání. Mám ještě arašídové, ale o tom zas příště :) 
Jednou jsem ho zkoušela vyrobit doma, odvařila jsem málem mixér, ale chutnalo taky skvěle :)
Můžete koupit ZDE


Kreatin
S kreatinem mám malé zkušenosti, zatím jsem měla jen od Amixu, který měl dobrou rozpustnost. Začnu ho brát asi týden před Spartan race pro zvýšení síly, tak snad to pujde :) 
Můžete koupit ZDE

Flavdrops
Pro ty, kteří neznají, flavdrops jsou kapky, které jsou bezkalorické a skvěle dochutí věci, které chcete, například jogurt, kaši, tvaroh ... 
Objednala jsem příchuť White chocolate. BOMBA! Z dřívějška mám ještě příchuť toffe, která je taky perfektní. Stačí opravdu pár kapek a jídlo je krásně sladké.
Můžete koupit ZDE

Kloubní výživa
Za tu cenu mají složení suprovní, vystačí na 3 měsíce :) Změnu jsem zaznamenala, přestalo mi křupat v kloubech. Mě fungují výborně :) 
Můžete koupit ZDE

Proteinové tyčinky
Tyto tyčinky jsou poměrně novinka na trhu, takže hned letěly do košíku pro jistotu dvě. Zatím jsem neměla ani jednu, tak uvidíme, jak budou chutnat. Vzala jsem Cookies cream a vanilla almond.
Nutriční hodnoty mají výbroné. 198kcal / 20g B/ 2g S/ 6,2g T/ 
Můžete koupit ZDE



S objednávkou jsem velice spokojená. 
Najdete mě i na facebooku :) 

P.S.
Objednávaly jste někdy u NUTRINOID? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat